זעזוע • נער מוגבל חולץ לאחר שנשכח לילה שלם ברכב הסעות

    בנצי לייזרוביץ | צילום: כבאות והצלה ירושלים No Comments on זעזוע • נער מוגבל חולץ לאחר שנשכח לילה שלם ברכב הסעות
    20:50
    01.05.24
    אבי בלום No Comments on "הכל מהקב"ה": אביו של החטוף במסר מחזק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אירוע חמור הבוקר (ראשון) של חילוץ נער מוגבל מתוך רכב הסעות לאחר שנשכח ושהה ברכב במשך לילה שלם בשכונת גילה שבירושלים.

    מדוברות כברות הצלה ירושלים נמסר כי "לפני זמן קצר נקרא צוות חילוץ מכבאות והצלה ירושלים לפרוץ רכב הסעות ברחוב אריה בן אליעזר בשכונת גילה, לאחר שנמסר כי נמצא בו נער צעיר".

    "הצוות בפיקודו של רשף רוני חזות הגיע למקום והבחין כי מדובר ברכב הסעות להסעת נכים ובפנים נמצא נער מוגבל".

    20150822231107 (2)

    "הצוות פרץ לרכב הנעול ומבירור קצר עלה כי הנער שנמצא בכסא גלגלים נשכח ברכב במשך כל הלילה ורק הבוקר התגלה שהוא בתוכו", אמרו בחילוץ מכבי האש.

    כאמור, צוות הכיבוי חילץ את הנער מהרכב הנעול והעבירו לטיפול של אנשי מד"א. המשך הטיפול בנושא הועבר לידי משטרת ירושלים שממיכה לחקור את הפרשה.

    רשף משנה רוני חזות מפקד צוות החילוץ שחילץ את הנער מרכב ההסעות, אמר הבוקר כי "היום בבוקר קיבלנו דיווח מאזרחים ברחוב אריה בן אליעזר, כי הם מבחינים בילד בתוך רכב הסעות סגור. זינקנו מיד למקום צוות חילוץ, ואכן הבחנתי בילד בתוך רכב הסעות כשהרכב נעול".

    יותר מאוחר הבוקר נמסר על ידי המשטרה "שוטרי מרחב מוריה עכבו בשעות הבוקר נהג הסעות, אשר עפי החשד, שכח ברכב ההסעות צעיר כבן 18 הלוקה בנפשו עת שהיה אמור להסיעו מהמוסד בו שוהה לביתו".

    "כאמור, הצעיר אותר לפנות בוקר עי עוברי אורח בתוך הרכב ברחוב אריה בן אליעזר ופונה כאמור במצב קל לבית החולים. החשוד יובא בשעה 13:00 בפני בית משפט השלום בירושלים לדיון בקשת הארכת מעצרו".

    20150822231107

    "פרצתי לרכב ההסעות הנעול, וכשנכנסתי לתדהמתי ראיתי ילד נכה בכיסא גלגלים, כשבעקבות מצבו הוא לא יכול לתקשר עם הסביבה ונראה עליו שהוא במצוקה קשה. פתחתי את הדלת האחורית וביחד עם אנשי צוות החילוץ הוצאנו את הילד החוצה לטיפול כוחות מד"א".

    "מבירור שערכתי במקום התברר לי כי הנהג אסף את הילד מאזור קטמון בשעות הערב במוצ"ש, והיה אמור להעביר אותו ביחד עם ילדים נוספים למעון בקרית יובל. לדברי הנהג, המלווה שכח להוריד את הילד במעון, והוא (הנהג) לא הבחין שהילד לא ירד במעון ולכן חזר לביתו, החנה את הרכב והלך".

    1

    עוד מוסיף רשף משנה חזות כי "למרבה המזל הילד נמצא וחולץ בסביבות השעה 6 בבוקר, אני לא רוצה לחשוב מה היה קורה אם היה מדובר בלילה קר, או שהיו מבחינים בילד באיחור של מספר שעות שכבר היה נעשה חם, בשני המקרים אני מניח שזה היה נגמר באסון כבד מאוד."

    "עוד אני מבקש מהציבור הרחב ומנהגי הסעות בפרט, ובמיוחד לפני תחילת שנת הלימודים. להקפיד ולבדוק באופן יסודי בכל פעם לפני שעוזבים את הרכב. בימים חמים כאלו טמפרטורת הרכב יכולה לנסוק עד לכ-80 מעלות צלזיוס, חום שאדם בוגר לא ישרוד בו יותר ממספר דקות קל וחומר ילדים קטנים", אומר הבוקר חזות.



    0 תגובות